Black Friday | Līdz pat 60% atlaide vairāk nekā 40 000 precēm →
10 € DāvanaReģistrācijaPieteiktiesGrozsMenu

Sūdzību izskatīšana

Mēs Bonami cenšamies nodrošināt augstu kvalitāti visiem mūsu piedāvātajiem produktiem. Tomēr dažreiz var gadīties, ka kaut kas neizdodas. Tāpēc esam izstrādājuši detalizētu aprakstu par standarta un lielgabarīta preču atgriešanas procedūru.

Sūdzības par mēbelēm

Piemēram, dīvāns, galds, krēsls vai liela kumode.

1. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu

Sazinieties ar mūsu klientu atbalstu, lai palīdzētu jums atrisināt problēmu.

Pirms sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, lūdzu, sagatavojiet šādus datus:

  • Bojājumu apraksts. Īsi aprakstiet problēmu. Bojājumu apraksts palīdzēs paātrināt jūsu sūdzības procesa apstrādi.
  • Bildes ar preces defektu. Bildes ar redzamu preces defektu palīdzēs mums paātrināt jūsu prasības izskatīšanu. Nofotografējiet preci gan no attāluma, gan detalizēti bojājuma vietā. Jaunām precēm, lūdzu, nofotografējiet arī iepakojumu.

2. Bezmaksas atgriešana bojātām precēm

Jūsu sūtījumu savāks kāds no mūsu pārvadātājiem.

  • Par preču savākšanas datumu varat vienoties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Gadījumā, ja pārvadātājs nevarēs tikt norādītājā datumā, viņš sazināsies ar jums un vienosies ar jums par jaunu datumu.
  • Diemžēl pārvadātāju noslogotības dēļ nav iespējams noteikt konkrētu laiku atgrieztā sūtījuma saņemšanai.
  • Nododot sūtījumu pārvadātājam, pieprasiet apstiprinājuma kvīti. Mēs vēlamies būt droši, ka sūtījums nepazudīs transportēšanas laikā.
  • Mēbeļu atgriešana ir bezmaksas. Neaizmirstiet lejupielādēt un aizpildīt atgriešanas veidlapu, kas jāpievieno sūtījumam. Daļēji aizpildītas atgriešanas veidlapas varat atrast sadaļā Mani pasūtījumi pie katra pasūtījuma.

LEJUPIELĀDĒT ATGRIEŠANAS VEIDLAPU

3. Kad sūdzība būs apstrādāta, mēs jums atmaksāsim naudu vai nosūtīsim jaunu preci

Garantijas termiņš ir 2 gadi. Mēs izskatīsim sūdzību 30 dienu laikā un vienosimies ar jums par preces apmaiņu vai naudas atmaksu. Sūdzības ir administratīvi sarežģīts process, tāpēc, ja no mūsu puses būs kavēšanās, mēs nekavējoties informēsim jūs par to.

Sūdzības par citām precēm

Piemēram, tekstilizstrādājums, lampa vai dekors.

1. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu un dokumentējiet preču defektus

Nosūtiet mums e-pastu uz palidziba@bonami.lv un temata rindā ierakstiet "Sūdzība + jūsu pasūtījuma numurs".

E-pastā ierakstiet vai pievienojiet:

  • Bojājumu apraksts. Īsi aprakstiet problēmu. Bojājumu apraksts palīdzēs paātrināt jūsu sūdzības procesa apstrādi.
  • Bildes ar preces defektu. Bildes ar redzamu preces defektu palīdzēs mums paātrināt jūsu prasības izskatīšanu. Nofotografējiet preci gan no attāluma, gan detalizēti bojājuma vietā. Jaunām precēm, lūdzu, nofotografējiet arī iepakojumu.

Saglabājiet preču iepakojumu un transporta kastes visu sūdzības iesniegšanas laiku. Tas vienkāršos visu procesu. Ja no pārvadātāja jau esat saņēmis bojātu sūtījumu, nebaidieties to pieņemt. Vienkārši nofotografējiet visu bojāto sūtījumu. Tas paātrinās visu prasības iesniegšanas procesu.

2. Saņemiet jaunu preci vai naudas atmaksu

Klientu apkalpošanas dienests noorganizēs jauno preču saņemšanu. Preču saņemšana ir bez maksas. Jūs arī varēsiet izvēlēties, vai vēlaties preces apmainīt pret jaunām vai saņemt atpakaļ naudu.

Biežāk uzdotie jautājumi

Es atgriezu preces. Cik ilgā laikā varu saņemt atmaksu?

Ja 14 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas, jūs nosūtīsiet preci atpakaļ oriģinālajā iepakojumā, mēs jums atmaksāsim pilnu summu atpakaļ uz jūsu kontu. Jūs varat atgriezt arī izpakotās preces, taču summu, ko mēs jums atgriezīsim, mēs samazināsim par 5% no pārdošanas cenas ik pēc 30 dienām (sākot ar 15. dienu pēc saņemšanas). Tas palīdzēs nosegt nepieciešamās izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu. Ja esat iegādājies matraci pie mums, jūs varat to atgriezt 45 dienu laikā.

Kad pienāks jaunā prece?

Ja prece ir noliktavā, tad piegāde ilgs dažas dienas. Ja prece nav noliktavā, tad mums paies brīdis, līdz mēs varēsim jums to nosūtīt atkārtoti. Droši sazinieties ar mūsu klientu apaklpošanas dienestu, lai uzzinātu sīkāku informāciju.

Kā notiek sūdzību iesniegšanas process?

Tiklīdz jūsu sūtījums nonāks mūsu noliktavā, mēs jūs nekavējoties informēsim par to. Ja viss būs kārtībā, pēc atgriešanas apstrādes informēsim jūs par to e-pastā. Pēc tam mēs nosūtīsim naudu atpakaļ uz jūsu bankas kontu. Sūdzības un preču atgriešanas nosacījumus reglamentē "Sūdzību procedūra".

Vai ir jāpieprasa visa prece, vai arī pietiek atdot tikai salauzto daļu?

Ja varat, lūdzu, nosūtiet mums bojātās preces fotoattēlus, un mūsu sūdzību nodaļa sazināsies ar jums, lai apspriestu sīkāk detaļas. Gadījumā, ja jums nav iespējas uzņemt fotoattēlus ar bojāto preci, tad jums ir jānosūta visa prece mums atpakaļ.

Ko man darīt, ja saņemu nepilnīgu produktu?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu un nosūtiet mums iepakojuma un piegādes etiķetes fotoattēlus. Mēs ar jums drīz sazināsimies, lai vienotos par labāko risinājumu.

Ko man darīt, ja saņēmu produktu ar defektu, ko nav iespējams nofotografēt?

Šādā gadījumā varat nosūtīt mums videoklipu demonstrējot preces defektu vai sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, lai noskaidrotu turpmākos soļus.

Ko man darīt, ja saņēmu citu produktu?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu un nosūtiet mums iepakojuma un piegādes etiķetes fotoattēlus. Mēs ar jums drīz sazināsimies, lai vienotos par labāko risinājumu.

Ko man darīt, ja saņemu citu summu par atgrieztajām precēm, nekā gaidīju?

Lūdzu, vispirms pārbaudiet rēķinu un piemēroto atlaižu summu. Ja summa joprojām nesakrīt, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, un mēs kopā visu atrisināsim. Atmaksātā summa ir summa, ko esat faktiski samaksājis. Tātad cena tiek samazināta par jebkuru atlaidi vai atlaižu kredītu (kas ir kredīti?). Atgrieztās naudas summu varat atrast savā profilā sadaļā Mani pasūtījumi, detalizēti norādot konkrēto pasūtījumu.

Ko man darīt, ja joprojām neesmu saņēmis naudu?

Laiks, kurā mēs atgriežam naudu, ir atkarīgs no kopējā preču atgriešanas procesa. Ja jums ir aizdomas, ka naudai jau būtu jābūt atgrieztai jūsu kontā, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu rakstot uz palidziba@bonami.lv.