Aizpildītu atgriešanas veidlapu varat atrast sadaļā Mani pasūtījumi. Tā arī tika nosūtīta jums kopā ar rēķinu uz jūsu e-pastu. Meklējiet savā e-pastā tēmu "Piegādes aprēķins un rēķins jūsu sūtījumam". Nevarat atrast? Lejupielādējiet tukšu atgriešanas veidlapu, izmantojot zemāk redzamo pogu.
Rūpīgi iesaiņojiet preci tās oriģinālajā iepakojumā. Tas ir svarīgi, lai pasargātu to no turpmākiem bojājumiem. Trausliem izstrādājumiem iesakām izmantot burbuļplēvi vai putuplastu. Kastē pievienojiet aizpildītu atgriešanas veidlapu. Aizveriet iepakojumu un kārtīgi nostipriniet kasti, lai tā neatvērtos vaļā transportēšanas laikā.
Iepakojumā jābūt:
Jūs varat atgriezt preci 2 veidos. Pirms iepakojuma nosūtīšanas noņemiet oriģinālās piegādes uzlīmes.
Visas atgrieztās preces tiek sūtītas uz mūsu noliktavu Čehijā, tāpēc atgriešanas process var ilgt no 2 līdz 3 nedēļām.
Kā atgriezt sūtījumu ar DPD kurjeru? (bezmaksas pakalpojums)
DPD kurjers ieradīsies pie jums mājās, paņems sūtījumu un atgriezīs to mums. Šis pakalpojums ir bez maksas. DPD transportu varat pasūtīt šeit. Pirms nododat paku kurjeram, pārliecinieties, ka pakai ir noņemtas vecās sūtīšanas etiķetes, lai paka nejauši neatgrieztos pie jums atpakaļ. Vienmēr no kurjera pieprasiet apstiprinājuma kvīti.
2. Kā atgriezt sūtījumu ar Omniva pakomātu? (maksas pakalpojums)
Ja jūsu sūtījums ir neliels (apavu kastes izmērā) un sver līdz 10 kg, tad jums tas jānosūta ar Omniva pakomātu, taču diemžēl šos izdevumus mēs nesedzam. Ja tas ir lielāks vai smagāks, tad jums jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
Lai nosūtītu paciņu atpakaļ, apmeklējiet Omniva e-pašapkalpošanās vidi. Tur izvēlaties sūtīt paciņu uz Latviju un sūtījuma nosūtīšanas veids var būt gan pakomāts, gan kurjers, taču sūtījuma saņemšanai izvēlaties kurjera pakalpojumus. Tālāk izvēlaties paciņas izmēru un ievadiet savus datus. Pie saņēmēja datiem ievadiet šo informāciju -
PAKOMĀTS -> KURJERS (Lūdzu, nesūtīt uz tuvākajiem pakomātiem!)
Ja 14 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas nosūtīsiet mums preces atpakaļ to oriģinālajā iepakojumā, mēs jums atmaksāsim pilnu summu uz jūsu kontu.
Vai nokavējāt?
Ja 14 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas nosūtīsiet mums preces atpakaļ to oriģinālajā iepakojumā, mēs jums atmaksāsim pilnu summu uz jūsu kontu.
Vai nokavējāt?
Kā atgriezt preces 365 dienu laikā?
Piezīme: lūdzu, ņemiet vērā, ka atgriešanas veidlapai ir jānonāk pie mums 365 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Ja atgriežat preces pēdējā brīdī, lūdzu, nosūtiet mums veidlapu pa e-pastu. Pēc tam jums prece ir mums jānosūta nekavējoties – ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc e-pasta nosūtīšanas. Neaizmirstiet sūtījumam pievienot izdrukātu veidlapu.
Vai 365 dienu atgriešanas politika ir piemērojama visām precēm?
Ja jūs no mums iegādājāties matraci, jūs varat to atgriezt 45 dienu laikā. 365 dienu atgriešanas periods neattiecas uz kosmētikas un aptiekas produktiem. Vairāk informācijas skatiet mūsu atgriešanas politikā.