Black Friday | Līdz pat 60% atlaide vairāk nekā 40 000 precēm →
10 € DāvanaReģistrācijaPieteiktiesGrozsMenu

Sūdzības un atgriešana

Vai jums nepatika kāda no jūsu pasūtījumā iekļautajām precēm, prece tika piegādāta bojāta, vai arī tā neatbilda tam, ko meklējāt? Jūs varat atgriezt savu pasūtījumu, neatkarīgi no tā, vai tas ir neliels spilvens vai liels dīvāns. Vairāk par standarta un lielgabarīta preču atgriešanu atradīsiet šajā lapā.

Līdz 365 dienu atgriešanas politika
Matraču atgriešana līdz 45 dienām
Bezmaksas lielizmēra preču atgriešana

Sūdzība par preci

Prece pie manis nonāca bojāta, nepilnīga vai tā tika lietošanas laikā saplēsta.

Preču atgriešana

Prece nav tāda kā bildē, neapmierina vai esmu pārdomājis.

Biežāk uzdotie jautājumi

Es atgriežu preces. Cik ilgā laikā tiks atmaksāta nauda?

Mums ir 14 dienas, lai apstrādātu atgriešanu. Šajā laikā mēs pārskaitīsim jums naudu atpakaļ uz kontu, kuru būsiet norādījis atgriešanas veidlapā.

Kad pienāks jaunā prece?

Ja prece ir noliktavā, tad piegāde ilgs dažas dienas. Ja prece nav noliktavā, tad mums paies brīdis, līdz mēs varēsim jums to nosūtīt atkārtoti. Droši sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, lai uzzinātu sīkāku informāciju.

Kā notiek sūdzību iesniegšanas process?

Tiklīdz jūsu sūtījums nonāks mūsu noliktavā, mēs jūs nekavējoties informēsim par to. Ja viss būs kārtībā, pēc atgriešanas apstrādes informēsim jūs par to e-pastā. Pēc tam mēs nosūtīsim naudu atpakaļ uz jūsu bankas kontu. Sūdzības un preču atgriešanas nosacījumus reglamentē "Sūdzību procedūra".

Man nav iespējas izdrukāt atgriešanas veidlapu

Ja jums nav iespējas izdrukāt veidlapu, lūdzu, pievienojat iepakojumam pasūtījuma numuru un konta numuru, uz kuru vēlaties atgriezt naudu.

Kā es varu palīdzēt paātrināt atgriešanas procesu?

Jūs varat palīdzēt paātrināt sūdzības procesu, nosūtot pilna izmēra produkta un konkrētās bojātās daļas fotogrāfijas. Ja gadījumā kāda produkta daļa iztrūkst, lūdzu, atzīmējiet to veidlapā. Lūdzu, atsūtiet mums arī iepakojuma iekšējā pildījuma fotoattēlu (polistirols, gaisa maisiņi, burbuļplēve), lai mēs nākamreiz varētu labāk iepakot konkrētā veida produktus. Lai pēc fotoattēliem varētu labāk identificēt sūtījumu vai produktu, pievienojiet arī sūtījumam/produktam piestiprināto etiķešu fotoattēlus. Lai šo procesu padarītu ātrāku un vienkāršaku, centieties saglabāt transportēšanas un pārdošanas iepakojumu, kamēr atgriešanas process ir aktīvs. Ja no pārvadātāja saņemat bojātu sūtījumu, nebaidieties pieņemt sūtījumu, vienkārši nofotografējiet visu bojāto sūtījumu. Tas krietni atvieglos preču atgriešanas un sūdzību iesniegšanas procesu.

Ko man darīt, ja saņēmu nepilnīgu produktu?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu un nosūtiet mums iepakojuma un piegādes etiķetes fotoattēlus. Mēs ar jums drīz sazināsimies, lai vienotos par labāko risinājumu.

Ko man darīt, ja saņēmu produktu ar defektu, ko nav iespējams nofotografēt?

Šādā gadījumā varat nosūtīt mums videoklipu demonstrējot preces defektu vai sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, lai noskaidrotu turpmākos soļus.

Ko man darīt, ja saņēmu citu produktu?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu un nosūtiet mums iepakojuma un piegādes etiķetes fotoattēlus. Mēs ar jums drīz sazināsimies, lai vienotos par labāko risinājumu.

Ko man darīt, ja saņemu citu summu par atgrieztajām precēm, nekā gaidīju?

Lūdzu, vispirms pārbaudiet rēķinu un piemēroto atlaižu summu. Ja summa joprojām nesakrīt, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, un mēs kopā visu atrisināsim. Atmaksātā summa ir summa, ko esat faktiski samaksājis. Tātad cena tiek samazināta par jebkuru atlaidi vai atlaižu kredītu (kas ir kredīti?). Atgrieztās naudas summu varat atrast savā profilā sadaļā Mani pasūtījumi, detalizēti norādot konkrēto pasūtījumu.

Ko man darīt, ja joprojām neesmu saņēmis naudu?

Laiks, kurā mēs atgriežam naudu, ir atkarīgs no kopējā preču atgriešanas procesa. Ja jums ir aizdomas, ka naudai jau būtu jābūt atgrieztai jūsu kontā, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu rakstot uz palidziba@bonami.lv.

Neatradāt meklēto?