Jūs varat palīdzēt paātrināt sūdzības procesu, nosūtot pilna izmēra produkta un konkrētās bojātās daļas fotogrāfijas. Ja gadījumā kāda produkta daļa iztrūkst, lūdzu, atzīmējiet to veidlapā. Lūdzu, atsūtiet mums arī iepakojuma iekšējā pildījuma fotoattēlu (polistirols, gaisa maisiņi, burbuļplēve), lai mēs nākamreiz varētu labāk iepakot konkrētā veida produktus.
Lai pēc fotoattēliem varētu labāk identificēt sūtījumu vai produktu, pievienojiet arī sūtījumam/produktam piestiprināto etiķešu fotoattēlus. Lai šo procesu padarītu ātrāku un vienkāršaku, centieties saglabāt transportēšanas un pārdošanas iepakojumu, kamēr atgriešanas process ir aktīvs. Ja no pārvadātāja saņemat bojātu sūtījumu, nebaidieties pieņemt sūtījumu, vienkārši nofotografējiet visu bojāto sūtījumu. Tas krietni atvieglos preču atgriešanas un sūdzību iesniegšanas procesu.