Mēs jums paziņosim e-pastā, kad jūsu sūtījums tiks izsūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz jūsu sūtījums nonāks līdz jūsu izvēlētajam Omniva pakomātam, jūs saņemsiet e-pastu vai īsziņu ar unikālo kodu, lai varētu izņemt sūtījumu no pakomāta. Lai viss noritētu veiksmīgi un bez aizķeršanās, saņemot sūtījumu ievadiet kodu un neaizmirstiet aizvērt pakomāta durvis, kā arī apstiprināt sūtījuma saņemšanu ekrānā.
Piegādātāja kontakti:
info@omniva.lv
27042424
Pakomātu adreses
Omniva mājaslapa
Sūtījuma izsekošana
Nelieli sūtījumi līdz 10 kg. Piemēram, dekorācijas, svečturi, mazs spogulis vai šķīvju komplekts.
Lielāki sūtījumi līdz 30 kg, piemēram, salikta kumode, galds, krēsls vai sarullēts paklājs, kura garākā puse nepārsniedz 175 cm.
Tās ir dažādas lielas mēbeles, piemēram, masīvkoka galds, gulta vai stūra dīvāns, kā arī lieli paklāji.
Ja paredzamais piegādes datums jums neder, veicot pasūtījumu, pēdējā solī varat atstāt piezīmi mūsu klientu apkalpošanas dienestam.
Ja vēlaties mainīt piegādes datumu pēc pasūtījuma veikšanas, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, lai mēs varētu pārplānot piegādi atbilstoši jūsu vajadzībām. Ja pasūtījums jau ir nosūtīts, sazinieties ar pārvadātāju, lai pārceltu piegādes laiku.