Black Friday | Līdz pat 60% atlaide vairāk nekā 40 000 precēm →
10 € DāvanaReģistrācijaPieteiktiesGrozsMenu

Piegāde

Uz mājām, darbu, pakomātu vai pie kaimiņa. Mēs piegādāsim jūsu pirkumu jums ērtā vietā. Jūs varat bez problēmām saņemt savu sūtījumu, pat ja strādājat maiņās. Izvēlieties sev vēlamo piegādes veidu.

Piegāde uz pakomātu

DPD Paku Skapji

  • Sākot no 3,90 EUR.
  • Paredzamais piegādes laiks 6–7 darba dienas.
  • Apmaksāt sūtījumu, saņemot preci, var tikai ar bankas karti. Maksa 1,90 EUR.
  • Vairāk nekā 300 pakomātu visā Latvijā.
  • Sūtījums pakomātā tiks uzglabāts 5 dienas.

Mēs jums nosūtīsim uz e-pastu paziņojumu, kad jūsu pasūtījums tiks izsūtīts no noliktavas. Līdzko sūtījums tiks nogādāts uz jūsu izvēlēto DPD pakomātu, jūs saņemsiet e-pasta ziņojumu vai īsziņu ar unikālu kodu, kas jums būs jāievada, lai izņemtu paku no pakomāta. Pēc tam, kad pakomātā ievadāt kodu, neaizmirstiet aizvērt pakomāta durvis. Ja jūs par sūtījumu maksājāt pakomātā, tad maksājuma kvīts tiks izdrukāta no pakomāta, kā arī to saņemsiet e-pastā.

Piegādātāja kontaktinformācija:
info@dpd.lv
67387282

DPD pakomātu saraksts

DPD vietne

DPD paku izsekošana

Omniva pakomāts

  • Sākot no 4,30 EUR.
  • Paredzamais piegādes laiks 3–4 darba dienas.
  • Apmaksāt sūtījumu, saņemot preci, var tikai ar bankas. Maksa 1,90 EUR.
  • Vairāk nekā 300 pakomātu visā Latvijā.
  • Sūtījums pakomātā tiks uzglabāts 7 dienas.

Mēs jums paziņosim e-pastā, kad jūsu sūtījums tiks izsūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz jūsu sūtījums nonāks līdz jūsu izvēlētajam Omniva pakomātam, jūs saņemsiet e-pastu vai īsziņu ar unikālo kodu, lai varētu izņemt sūtījumu no pakomāta. Lai viss noritētu veiksmīgi un bez aizķeršanās, saņemot sūtījumu ievadiet kodu un neaizmirstiet aizvērt pakomāta durvis, kā arī apstiprināt sūtījuma saņemšanu ekrānā.

Piegādātāja kontakti:
info@omniva.lv
27042424

Pakomātu adreses

Omniva mājaslapa

Sūtījuma izsekošana

Piegāde uz mājām

DPD

  • Sākot no 4,30 EUR.
  • Piegāde 6–7 dienu laikā.
  • Iespēja apmaksāt pasūtījumu piegādes brīdī ar bankas karti. Pakalpojuma maksa ir 1,90 EUR.

Kad jūsu preces tiks izsūtītas no mūsu noliktavas, jūs saņemsiet e-pastu ar informāciju un izsekošanas numuru. DPD kurjers ar jums sazināsies un paziņos aptuveno piegādes laiku. Piegādes dienā no DPD saņemsiet īsziņu, kurā būs norādīts piegādes laiks 2 stundu ietvarā.
Ja nevarat saņemt savu pasūtījumu paredzētajā laikā, sazinieties ar DPD, lai norunātu jaunu datumu.
Jūs varat arī apmaksāt pasūtījumu piegādes brīdī ar bankas karti, taču tam tiek piemērota papildu apkalpošanas maksa.

Piegādātāja kontakti:
info@dpd.lv
Whatsapp: 67387284

DPD mājaslapa

Sūtījuma izsekošana

Omniva

  • Sākot no 4,30 EUR.
  • Paredzamais piegādes laiks 3–4 darba dienas.
  • Apmaksāt sūtījumu saņemot preci var tikai ar bankas. Pakalpojuma maksa ir 1,90 EUR.
  • 3 piegādes mēģinājumi. Ja piegāde nav veiksmīga, jūsu sūtījums tiks uzglabāts tuvākajā pasta nodaļā 14 dienas.
Mēs jums paziņosim e-pastā, kad jūsu sūtījums tiks izsūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz jūsu sūtījums nonāks līdz jūsu Omniva kurjeram, jūs saņemsiet e-pastu vai īsziņu. Piegādes dienā jums tiks nosūtīts e-pasts vai īsziņa ar informāciju par piegādes laiku.

Piegādātāja kontakti:
info@omniva.lv
27042424

Omniva mājaslapa

Sūtījuma izsekošana

Piegāde lielizmēra precēm

DPD

  • Cena ir atkarīga no preces izmēra – sākot no 14,99 līdz 79,99 EUR.
  • Divu cilvēku piegāde līdz jūsu dzīvoklim.
  • Iespēja apmaksāt pasūtījumu piegādes laikā ar bankas karti, pakalpojuma maksa +1,90 EUR.
  • Ja preces sver vairāk nekā 80 kg, kurjers nevar aiznest paku līdz jūsu mājām. Šādas piegādes gadījumā jums pašam jāizceļ paka no kurjera automašīnas un jānogādā līdz savam īpašumam.
  • Lūdzu, ņemiet vērā, ka preču piegāde uz dzīvokli daudzdzīvokļu mājā nav iespējama augstāk par 5. stāvu, ja mājā nav pieejams preces gabarītiem atbilstošs lifts.
  • Ja sūtījumi tiek piegādāti atsevišķi, piegādes maksa tiek piemērota katram sūtījumam.
Kad jūsu preces tiks izsūtītas no mūsu noliktavas, jūs saņemsiet e-pastu ar informāciju un izsekošanas numuru. DPD kurjers ar jums sazināsies un paziņos aptuveno piegādes laiku. Piegādes dienā no DPD saņemsiet īsziņu, kurā būs norādīts piegādes laiks 2 stundu ietvarā. Ja nevarat saņemt savu pasūtījumu paredzētajā laikā, sazinieties ar DPD, lai norunātu jaunu datumu. Jūs varat arī apmaksāt pasūtījumu piegādes brīdī ar kredītkarti, taču tam tiek piemērota papildu apkalpošanas maksa.
Ja preces sver vairāk nekā 80 kg, kurjers nevar aiznest paku līdz jūsu mājām. Šādas piegādes gadījumā jums pašam jāizceļ paka no kurjera automašīnas un jānogādā līdz savam īpašumam.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka preču piegāde uz dzīvokli daudzdzīvokļu mājā nav iespējama augstāk par 5.stāvu, ja mājā nav pieejams preces gabarītiem atbilstošs lifts.

Piegādātāja kontakti:
info@dpd.lv
Whatsapp: 67387284

DPD mājaslapa

Sūtījuma izsekošana

Sūtījumu izmēri

Maza izmēra sūtījumi

Nelieli sūtījumi līdz 10 kg. Piemēram, dekorācijas, svečturi, mazs spogulis vai šķīvju komplekts.

  • Piegāde uz mājām sākot no 4,30 EUR.
  • Piegāde uz pakomātu sākot no 3,90 EUR.
  • Bezmaksas piegāde sūtījumiem sākot no 120 EUR.
  • Piegādātāji maziem sūtījumiem

    DPD
    Omniva - Pakomāts
    Omniva
    Vidēja izmēra sūtījumi

    Lielāki sūtījumi līdz 30 kg, piemēram, salikta kumode, galds, krēsls vai sarullēts paklājs, kura garākā puse nepārsniedz 175 cm.

    • Piegāde uz mājām sākot no 4,30 EUR.
    • Piegāde uz pakomātu sākot no 3,90 EUR.
    • Bezmaksas piegāde sūtījumiem sākot no 120 EUR.

    Piegādātāji lieliem sūtījumiem

    DPD
    Lielizmēra sūtījumi

    Tās ir dažādas lielas mēbeles, piemēram, masīvkoka galds, gulta vai stūra dīvāns, kā arī lieli paklāji.

  • Cena ir atkarīga no preces izmēra – sākot no 14,99 līdz 79,99 EUR.
  • Divu cilvēku piegāde līdz jūsu dzīvoklim.
  • Ja sūtījumi tiek piegādāti atsevišķi, piegādes maksa tiek piemērota katram sūtījumam.
  • Piegādātāji lielizmēra sūtījumiem

    DPD

    Piegādes datuma maiņa

    Ja paredzamais piegādes datums jums neder, veicot pasūtījumu, pēdējā solī varat atstāt piezīmi mūsu klientu apkalpošanas dienestam.

    Ja vēlaties mainīt piegādes datumu pēc pasūtījuma veikšanas, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, lai mēs varētu pārplānot piegādi atbilstoši jūsu vajadzībām. Ja pasūtījums jau ir nosūtīts, sazinieties ar pārvadātāju, lai pārceltu piegādes laiku.