Black Friday | Līdz pat 60% atlaide vairāk nekā 40 000 precēm →
10 € DāvanaReģistrācijaPieteiktiesGrozsMenu

Biežāk uzdotie jautājumi

Nevarat atrast informāciju par pirkumu, pasūtījumu vai atgriešanu? Mēģiniet atrast atbildi bieži uzdoto jautājumu sadaļā. Ja šeit neatrodat atbildi, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.

Viss par iepirkšanos

Kā man rīkoties pieprasot preču apmaiņu?

Sazinieties ar mūsu klientu atbalstu, izmantojot e-pastu palidziba@bonami.lv, un mēs jums palīdzēsim. Aizpildiet sūdzību un atgriešanas veidlapu, iesaiņojiet produktu kastē un nosūtiet to atpakaļ mums. Vairāk informācijas kā bezmaksas atgriezt preces varat atrast, nospiežot zemāk redzamo pogu.
VAIRĀK PAR Sūdzībām un atgriešanu

Kur es varu atrast sava pasūtījuma statusu?

Bonami konta sadaļā "Mani pasūtījumi" jūs atradīsiet visu savu pasūtījumu statusus, ieskaitot paredzamos piegādes datumus. Mēs arī informēsim jūs par pasūtījuma statusa izmaiņām uz jūsu e-pasta adresi, kuru ievadījāt, veidojot pasūtījumu.

Kā es varu mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlaties kaut kādā veidā mainīt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu un iesniedziet viņiem savu pasūtījuma numuru. Informējiet viņus kādas izmaiņas vēlaties veikt (mainīt piegādes datumu, mainīt piegādes adresi, pievienot preces pēc pasūtījuma, pasūtījuma atcelšana, utt.). Pasūtījuma numuru varat atrast pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā vai Bonami konta sadaļā "Mani pasūtījumi".

KONTAKTI